Jom Click Sini

jom click sini

Saturday, May 28, 2016

acar buah

Alhamdulillah

rezeki daripada Allah...dalam masa sebulan sahaja saya menjual wonder cheese dah terjual 100 balang lebih...

Permintaan yang tinggi...dapatlah saya menambah pendapatan keluarga...bisnes sampingan ,yang penuh santai...ada orang tanya saya kenapa pilih makanan,,,bukan ke makanan sedikit dapat untung?

Dah lama saya mencari perniagaan yang boleh buat duit...akhirnya makananlah yang dapat saya buat duit...kerana makanan permintaan dia tinggi...hari -hari orang makan...hari -hari duit masuk...

syukur alhamdulillah...

satu lagi produk yang saya jual ialah acar buah...250gram hanya rm10sahaja...

Acar buah ini resepi turun temurun...yang sedap dan lazat untuk dimakan...

Diantara tesmoni acar buah ummie ialah...mak mertua adik saya yang masak...




Hanya cod acar buah di ipoh,klang,shah alam dan usj sahaja...

untuk tempat lain dikenakan bayaran penghantaran ikut terma dan syarat..

acar buah ini boleh pos ,satu bekas rm7 untuk semenanjung malaysia..

jadi sesiapa yang mahu order wa saya

011-15657200

WONDERCHEESE

Saya ada agent seluruh malaysia..

jadi saya akan adjust sampai CASH ON DELIVERY..

wonder cheese sampai brunei permintaanya...

syukur dengan rezeki dari ALLAH...
-



No comments:

Post a Comment