Jom Click Sini

jom click sini

Saturday, April 21, 2012

Cincin merisik

Wa tajuk blog saya hari ini....cincin merisik...sebenarnya bakal mak mertua saya nak  nak pilih sendiri cincin merisik....tapi saya ngn encik abang g  beli dulu cincin merisik 2....hehehheh....alik2 untuk cincin bertunang saya...saya tak dapat pilih ...hahhahh...padam muka ko....memang cincin merisik saya pilih cincin belah rotan je...simple je....untuk bertunang saya mula2 nak pilih cincin yang ada batu permata...batu satu...tapi tak dapat lah pulak...

mana yang sebenarnya patut samada cincin dipilih sendiri atau bakal mak mertua?

saya  dah melalui zaman merisik....jadi sebenarnya cincin merisik atau  bertunang sebenarnya  bakal mak mertua  sepatutnya memilih...kerana barulah ada suprise...saya tak dapat rasakan suprise masa majlis merisik hari2 ,2 yang jadinya tak jadi nak sarung cincin merisik..hahha

moral the story...lain kali jangan degil ye cik liana

No comments:

Post a Comment