Jom Click Sini

jom click sini

Tuesday, August 27, 2013

Album dari OP

Assalamualaikum...

Dah lama saya tak update entry dalam blog kesayangan ini...sejak mengandung badan memang penat...banayk kerja yang terpaksa diuruskan...

Zaman bujang dengan zaman berkawinan ternyata bebeza..

Kawin itu memang seronok...walaupun ada pahitnya...tapi tetap ada kemanisannya...

Terasa rugi kawin lambat..

Siapa yang belum kawin...cepat-cepat kawin...

Sejak berkawin...hati saya semakin tenang...tenang ...terasa dekat dengan ALLAH...

Betul lah sekiranya hati kita selalu gelisah...cepat-cepat lah kawin...

Masih teringat lagi masa di ijab kabul kan...

Saya dah pun dapat gambar daripada Op...Alhamdulillah...saya paling suka gambar belah saya...memang cantik...

Bunga tangan DIY sendiri


Saya suka gambar ini...sweetnya

Kedua ibu bapa saya dan Husban
suka my dress...

My big family.....sayang selalu..


Ini coklat homemade..siapa yang nak tempah boleh email sahaja dekat noorlianazamri@gmail.com

Alhamdulillah....bersyukur ke atas nikmat yang diberikan...semoga perkawinan ini berkekalan hingga akhir hayat...amin...

No comments:

Post a Comment