Jom Click Sini

jom click sini

Friday, August 10, 2012

Blogger Contest by Gift n TQ Tag

Salam Ramadan 

Saya nak join GA lagi...kebetulan memang saya tengah mencari TQ tag yang comel dan cantik untuk diletakkan pada door gift saya..

 
Macam ini lah saya nak buat...


  "wawaiyus" ada buat GA  untuk bakal B2B....


kita tengok hadiahnya dulu 




Syarat-syarat peraduan:

www.facebook.com/gift comel  (click on this image)

2- Buat entry bertajuk...  " Blogger Contest by Gift n TQ Tag ". paste kan Logo kat atas ni, 
then copy term & condition 1-5 ni..

3- Paste kan link entry anda tu kat ruangan comment kat entry 
‘ Blogger Contest by Gift n TQ Tag’  di blogwawaiyus.blogspot.com ni...

4- Tarikh tutup contest ni ialah 1 syawal.

5- Then, last skali, berikan 2 cadangan untuk saya kembangkan Gift & TQ Tag...
tak kiralah apa pun... mana2 cadangan yang paling best, saya akan umum dan contact mereka :)))


babai :)
Wawai Yus.

Mesti ramai yang tertanya-tanya Miss wawai ini wat bisnes apa ye?
Miss wawai  ada menyediakan perkhidmatan buat banner,button yang comel-comel memang cantik,TQ Tag.Memang hasil kerja Miss wawai colorful ,kemas dan ikut selera bakal B2B...tak percaya jom layan gambar daripada fb beliau
                                                               TQ tag,tetarik saya


 TQ tag


cover photo


Button/bedge


                                                                       Custom made gift

Sewa barang untuk wedding deko pun ada



Pelbagai lagi perkhidmatan yang Miss wawai sediakan,rajin-rajinlah pergi Fb dia...mesti tertarik...

Macam mana Miss wawai boleh kembangan lagi Gift &Tag ini...

1.Mengadakan lagi GA ,6 bulan sekali ke...sebabnya dengan GA ini blog wawai akan lebih dikenali oleh para B2B,macam saya...sebelum ini saya tak tahu kewujudan blog Miss wawai,

2.GA melalui Fb,yelah ramai yang ada fbkan,B2B pun ramai yang tak ada blog...melalui share dan Like ,ramai lagi yang akan tahu kewujudan Gift & Tag...

3.Memperbagaikan product seperti untuk accessories pre-wedding photo,Custom made Kad kawin.

4.Gift &  Tag Join dalam pameran pengantin, dari situ akan menjadi bualan mulut orang ramai.


^_^


















No comments:

Post a Comment