Jom Click Sini

jom click sini

Sunday, August 11, 2013

Selamat hari raya


Selamat hari raya...maaf zahir dan batin...

Sudah lama blog saya bersarang...bukan apa...keadaan diri yang tidak mengizikan...terasa letih sangat...balik beraya...macam-macam kerja buat..balik kl....rehat secukupnya sebelum masuk balik kerja...jom layan sambutan raya saya tahun ini...tahun ini saya beraya bersama dengan mak dan family saya...seronoknya...


Lemang menu wajib...sedap lemang mak saya buat....cukup lemak...cukup garamnya...


Suami saya ,rajin dia buat ketupat palas...first time saya buat ketupat palas...

Pandai suami saya buat ketupat palas..hehhehe


Ini lah family saya,cuma adik saya beraya rumah mertua dia..


saya dengan husban...perut nampak buncit....hehhehe....tanya husban kenapa perut sayang nampak buncit...husban jawab...la tanya soalan yang sayang sendiri ada jawapan...heheheh

Raya kedua..balik kampung mak...seorang saudara tersesat...hehhe



saya dengan husban raya kedua..

Bersyukur raya ini alah tak teruk sangat....husban nampak seronok beraya di kampung saya..makan jangan katalah...asyik makan je...huhuh

sayang family saya....

terasa rindu nak berkumpul ramai-ramai balik

love u all...






No comments:

Post a Comment