Jom Click Sini

jom click sini

Friday, February 14, 2014

Dia suami ku

Assalamualaikum...

Dah lama tak menulis entry dalam blog ini..rasa pening setiap kali tangan mula untuk mencoretkan cerita dalam blog ini....

Alhamdulillah usia perkawinan kawin hampir  ke 10 bulan....

Dialah suamiku...

Dalam kehidupan ini,asam garam dalam kehidupan....berumah tangga terlalu banyak....ada manis,ada yang tawar...semuanya apabila bercampur akan ada kemanisannya disitu...dialah suami sayaa...

Dia lah peneman dikala saya kesunyian....

Dia lah yang setia mendengar cerita saya....

Dia lah tukang urut semasa saya letih...yelah waktu mengandung ini...sikit-sikit sakit kaki lah...pingganglah...badan lah...itulah...inilah....pelbagai...

Dia lah yang menjadi tukang masak di kala saya tak larat...Husban memang pandai masak western...selalu masak pizza...ayam panggang...burger buatan sendiri...

Dia lah yang menyenang hati saya dikala saya resah....dikala saya resah...

Dia ada juga kekurangannya...tapi...saya lah pelengkap kekurangannya....

Terima kasih sayang...sudi menjadi suami sayang...

Love u...



No comments:

Post a Comment