Jom Click Sini

jom click sini

Wednesday, May 4, 2016

Semangat kembali bisnes

Assalamualaikum

Sudah agak lama saya tak menulis blog,cuma sejak kebelakangan ini saya sudah aktif balik beblog dan berniaga....

Saya memang minat berniaga daripada dulu lagi,jadi sekarang saya aktif berbisnes balik..

Alhamdulillah saya baru start minggu lepas menjual wonder cheese,kerepek yang sangat sedap,terasa cheesenya dan sedikit spicy,sesuai dengan semua peringkat,makan bila-bila masa sahaja,sekali makan nak lagi dan lagi....


sambutan memang menggalakkan,saya ada agent di ipoh dan saya agent shah alam...Tempahan raya dah buka,sesiapa yang ingin menempah untuk raya bagitahu saya ,nanti kalau lambat sangat dah habis stock menyesal pulak...



Penghantaran percuma  seluruh semenanjung malaysia..

Sesiapa yang berminat boleh WA saya 011-15657200

WONDER CHEESE
AGENT SAH

No comments:

Post a Comment