Jom Click Sini

jom click sini

Saturday, April 16, 2016

Doa kawan-kawan

Assalamualaikum...

Pentingnya doa kawan-kawan

Ceritanya macam ini...sejak daripada GST diperkenalkan saya sering sahaja bawak bekal ke office...

tempat kerja dengan kedai makan yang murah memang jauh...tambahan ada GST memang tak bebaloi...saya set kan target saya untuk menyimpan dalam seminggu saya setkan hanya RM30 sahaja duit untuk makan....Alhamdulillah memamg menjadi...dapatlah saya menyimpan duit...caranya saya bawa bekal dari rumah ...hampir setiap hari,saya bawa bekal...

kawan-kawan office cakap

"Eh Liana nak kumpul duit pergi Mekah"

Malas nak pening kepala,saya jawab

Ah

atas doa kawan setiap hari,termakbulah doa mereka

kalau kawan mengutuk atau cakap benda yang tak betul...tapi memberi kebaikan...aminkan sahaja...

No comments:

Post a Comment