Jom Click Sini

jom click sini

Friday, May 25, 2012

Berdebar-debar

wa tajuk entri saya hari ini,saya rasa berdebar2 kerana lagi seminggu saya akan bergelar tunang orang...tadi saya  dapat tahu kawan karib saya masa dekat sekolah bakal menlangsungkan majlis pertunangan.Tahniah ina....


nak kata sya excited  memang saya excited kerana akhirnya kami akan bertunang...saya sentiasa doakan dia tetap danial yang saya kenal walaupun selepas kami berkawen atau pun selepas kami bertunang...

Danial selalu pesan,kita mestilah sentiasa mendoakan yang  terbaik untuk pasangan kita,agar hubungan yang terjalin berkekalan...amin...doa-doakan ye....

sebenarnya saya terasa rendah hati dengan family danial....entahlah saya datang dari keluarga yang miskin.....sedangkan mak n ayah danial berpangkat besar,saya terkejut sebenarnya bler  mula berkenalan n rapat dengan dia.....saya mula risau bler memikirkan jamuan perkawenan di rumah laki....takkan nak wat kecil-kecilan...jatuhlah air muka mak dia....tengah memikirkan bajetnya kerana yelah encik abang baru je setahun berkerja ...tambah2 dia baru sambung master.....risaunya ati ini.....macam mana ni?...2lah kena juga saya menjaga ati bakal mak mertua saya...

permudahkanlah segala urusan saya.....agar saya dapat  membina rumah tangga yang bahagia hingga akhir hayat....bersama dengan danial...amin

No comments:

Post a Comment