Jom Click Sini

jom click sini

Tuesday, May 29, 2012

kasih seorang ibu

ibu...
Aq disini sentiasa memerlukanmu,
Sentuhan mu,Pelukanmu,
Senyumanmu,tawamu,
Semua ku rindu,

Ibu......
ketahuilah ibu,
kadang-kadang aq ,mencemburi kawan-kawanku,
Hidup mereka senang,
Tidak merasa susah,
Kadang-kadang terdetik hati ini,
Kenapa aku tidak dilahirkan dalam kemewahan...

Ibu....
Memang engkau tidak berikaku kemewahan..
Tapi engkau berikan aku kebahagian...
Ketika aku memerlukanmu,
Engkau sentiasa ada disisiku...
Engkau sentiasa memberi semangat untukku....

Ibu,
Aku bersyukur kerana engkau ibuku,
Yang menemaniku saban waktu.
Yang sentiasa melayan karenahku,
Yang akan mendengari keluh resah ku,
Itulah anugerah yang tidak dapat dibeli...

Ibu,
Aku tahu aku masih tak dapat membalas jasamu,
terlalu banyak pengorbananmu,
Sehingga aku berjaya di hari ini,
Mungkin aq tak berada ditahap ini,
Tanpa dorongan,
Tanpa doamu....

Ibu,
Aku berharap aku masih lagi membantumu,
Menjagamu,
Walaupun aku akan bergelar seorang isteri.
Aku sentiasa memerlukanmu ibu...
Tanpamu ibu ,
Duniaku menjadi gelap gelita...

Ibu,
Aku sentiasa berdoa,
Engkau dipanjangkan Umur,
Mampu melihatku berumah Tangga,
Mampu melihat anak cucumu,

Ibu,
Terima kasih kerana melahirkanku...

No comments:

Post a Comment