Jom Click Sini

jom click sini

Friday, May 18, 2012

my family

i love so much my family...

saya anak manja sebenarnya...perangai giler2....

yang tahan perangai saya,......my familylah

saya dengan mak sy mcm kawan...tapi saya hormati beliau sebagai mak.....

mak saya memang kuat membebal.....

tapi hati dia baik .......


dialah yang paling rapat dengan saya...dah mcm pasang kekasih,,,,tiap2 pagi saya telefon,lepas balik keta telefon...sampaikan kalo saya cuti 5 enam kali saya telefon....dialah insan yang paling saya sayang...

love so much....dialah yang layan perangai saya yang gler2 cikit....huhhuhuhu


lagi kak 2 saya...


ha kak ani yang selalu masak untuk saya...

dia tahu saya suka makan udang,,,,,,

kalo g rumah dia sambal udang mesti ada....sedapnya...

dia layan g adeq dia yang gler2 cikit2 ni...perangai mcm budak2...huhuhu


actually   saya sedih bler dia nak kawen...yelah dulu saya selalu duduk tepi dia bler balik kg...tpai sekarang ada husban dia....dulu dia selalu bawa saya g jalan2 tapi sekarag dia bawa husban dia....wawaaaaaaaaaaaa...sedihnya......saya menagis masa dia kawen sedihnya....

tapi saya bahagia dia dah ada husban yang jaga dia...


sy rindu semua family saya......


2 lah harta yang saya ada....tak ada yang lain dah...




 

No comments:

Post a Comment