Jom Click Sini

jom click sini

Sunday, February 17, 2013

GM KL & KENANGA WHOLE SALE

Macam mana hari anda?

Hari ini saya pergi ke GM KL bersama dengan kawan-kawan masa universiti dulu....

Seronok sangat tak terasa stress...

First saya ingat kawan saya nak pergi GM KLANG...tapi salah dengar GM KL...pusing punya pusing akhirnya....sampai juga GM KL....

Paling kelakarnya....kami semuanya engineer..tapi first time kereta naik lift....dekat GM KL....memang kelakar gila lah....siap takut juga...memang kelakar....

Mula-mula nak cari barang untuk kawin dekat GM KL ,akhirnya tak jumpa apa yang dihajati...GM KL banyak barang seperti baju,handbag,kain tuala,perfume ,alat mekap yang dijual secara borong..terletak berhampiran jalan Chow kit...

Badan tak berapa nak sihat...sebab trauma dengan dugaan yang datang...tapi jalan jugalah...

Selepas kami berjalan-jalan dan tak jumpa barang yang dihajati akhirnya...kami pergi ke Kenanga Whole sale....di jalan Gelugor Kuala Lumpur....

Memang rambang mata semasa saya berjalan-jalan disini...pakaian yang dijual dengan harga borong...beli 3 helai dapat harga borong...tapi beli satu harga retail...memang sesiapa yang ingin berniaga sesuai ambil barang dekat sini dan jual...memang murah-murah sangat....

Tapi tak sempat pusing habis kerana dalam pukul 7 malam kedai banyak yang tutup...sedihnya....

Saya sempat shopping Palazo Lycra daripada Yans Creation....mula memang tak mahu beli tapi kainnya..memang jenis yang saya hajati...siap boleh try lagi...akhirnya setelah pusing saya pergi juga kedai Yans creation...kainnya memang cantik dan tebal....memnag bebaloi dengan hargannya

Pergilah serbu Kenanga Whole sale....

Alamatnya...

Kenanga Whole sale,No 2.Jalan Gelugor,55200 Kuala Lumpur...

Jangan tersesat macam kami sudah tersilap ambil simpang sampai ke Bangsar tersesatnya..

Memang murah-murah beli secara borong dekat situ..tak rugilah kalau nak shopping...





1 comment:

  1. wah!! mcm best...apa yang di beli dear??share lah kat sini :)

    ReplyDelete