Jom Click Sini

jom click sini

Saturday, February 16, 2013

Haruskah menjaga kecantikan

Macam mana hari anda? sihat?

Rindu pada Incik tunang....dia pergi Jakarta....event herbalife...

Insyallah lagi 3 bulan saya majlis saya akan berlangsung....berdebar-debar pun ada....

Ibu saya selalu bising untuk menjaga kecantikan...yelah dulu masa bertunang ini gambar saya...


Macam mana mak tak bising...kalau di ingatkan kembali...memang lah menyesal...apabila gambar tunang rasa macam kecewa sangat...bukan sebab OP tapi disebabkan saiz badan yang macam orang beranak sepuluh...


Ini saya sekarang selepas ambil herbalife....total lost 10 kilo..

Agaknya macam mana lah saya kalau saya tak ambil  herbalife...mesti setiap kali balik kampung mak bising....sebab badan gemuk kan....

Penting sebenarnya menjaga kecantikan...barulah saya faham kenapalah mak saya asyik bising sahaja....maknanya mak saya sayang saya...

sekarang saya tengah nak recover muka saya pulak....baru 2 minggu guna outer nutrition produk herbalife...

Masih lagi dalam proses recover...

Sesiapa yang ingin menurun kan berat badan secara sihat bolehlah pm saya

                 Liana-019-3722521








No comments:

Post a Comment