Jom Click Sini

jom click sini

Monday, July 2, 2012

down

Salam dah lama saya tak menulis blog ini...


hari ini saya down gler2...bangun2 je pagi,saya tengok diluar jendela saya...motor saya hilang,arg....tensionnya....

2 motor company saya...banyak berjasa pada sy...yelah baru je motor....tapi motor 2 lah yang bawa saya g kerja...yang saya guna untuk mencari rezeki....saya sedih gler2....
saya selalu guna motor itu untuk round2 site...besar kot site yang saya jaga..mana lah saya larat nak jalan kaki...tiap kali ada je orang memanggil check barang...besi lah,materialah..machinerylah...inilah,itulah....


telefon big-bos dia janji nak  belikan saya motor baru....and dia suruh duduk dekat rumah company dekat yang siap ada kolam renang dan security 24 jam...


Ati saya memang sedih gler2....

Saya selalu think positif....mungkin dia dugaan daripada Allah untuk saya..Tuhan sayang saya  2 yang dia berikan saya dugaan.

Yang saya selalu lalai dalam melakukan amanatnya...

Insyallah saya cuba untuk berubah...


No comments:

Post a Comment