Jom Click Sini

jom click sini

Saturday, July 21, 2012

HB kristal

Selamat petang blogger sekalian...

      Dulu  masa mula-mula tengok blog B2B,tertanya-tanya juga apa itu HB? ucapan happy besday ke...punyalah tak tahu...akhirnya baru saya tahu HB itu maksudnya handbouquet..cakap melayunya bunga tangan....

     Masa bertunang saya buat sendiri HB,saya guna kain felt....mesti ada yang tak tahu kain felt itu macam manakan....nanti saya buat entri pasal kain felt...apapun saya tunjukkan hb semasa majlis pertunangan saya...




2lah hb daripada kain felt...



   Semasa bersanding nanti saya nak guna fresh flower sahaja...bagi saya nampak cantik dan murah.....murah?? yelah saya sekadar beli 5 kuntum bunga ros jadilah...

 Apapun sebenarnya saya suka sangat HB daripada kristal ,cantik sangat...mula-mula cadang nak buat hb daripada kristal...tapi tak jadi...jom kita review bunga tangan kristal daripada google image



sumber:google image

sumber: google image

sumber:google image



sumber:Google image

Search punya search saya jumpa yang ini




cantik semua bunga tangan daripada http://idyllart.com/,bunga  Hb kristal yang dia buat cantik-cantik...dia ada ambil tempahan buat Hb kristal...cantik-cantik belaka

No comments:

Post a Comment