Jom Click Sini

jom click sini

Monday, July 23, 2012

Mingguan Wanita Pilihan saya

Salam ramadan

      Saya suka membaca,masa lapang saya dipenuhi dengan membaca buku,novel,blog and etc.Majalah pilihan saya Mingguan wanita.


Saya mula membeli majalah ini selepas membaca di rumah kakak saya,orang kata majalah ini sesuai untuk orang yang sudah berkawin,tapi bagi saya tak.Majalah ini sesuai dibaca kerana kandungan dia yang banyak
memberi manfaat.

Diantara isi kandungannya ialah bahagian resepi,dulu saya memang kalo masak memang asyik tak menjadi,saya ikut resepi didalamnya,memang menjadi,contohnya macam mana nak buat laksam dan kuahnya,memang berbaloi-baloi untuk mencuba.

Selain itu juga,diantara kandungannya ialah memberi motivasi untuk golongan perempuan untuk memulakan perniagaan,didalam majalah ini menunjukkan ikon-ikon wanita yang berkerjaya,kisah hidup mereka daripada  hidup susah akhirnya mereka berjaya didalam perniagaan,contoh pengasas Sendayu Tinggi.

Saya rasa tak rugi untuk membeli majalah ini.












   

No comments:

Post a Comment