Jom Click Sini

jom click sini

Thursday, June 13, 2013

Review 2: Homemade coklat

Assalamualaikum...

Ada beberapa entry yang saya sudah taip...tapi seakan-akan tidak tahu mahu publish atau pun tidak...mungkin nanti ada masanya saya publishkan.

Diantara door gift yang saya buat semasa majlis perkawinan saya ialah 200pcs homemade coklat...saya suka sangat buat homemade coklat...sesiapa yang ingin tempah untuk majlis perkawinan,sebagai kuih raya...bolehlah mesej saya..

Gembira sangat apabila homemade coklat yang saya buat menjadi...Alhamdulillah coklatnya tidak cair...dan dalam keadaan yang baik,walaupun saya buat awal...semuanya saya pelajari semasa menghadirkan diri pada kelas homemade coklat dua tahun lepas...

Dalam kotak..

Homemade coklat ini saya buat bersama dengan kak ani...memang kak ani bersemangat tolong saya sampai tetidor...thank kak ani...jasamu sentiasa ana kenang..

Raya ini saya akan buat homemade coklat lagi yang berperisa...gigit sahaja coklat akan rasa mintnya...sedapnya...memang saya suka tengok budak-budak makan...seronok....

Bakul yang saya pegang itu...homemade coklat juga...tunggu gmbr dari OP nanti saya review..

Rindu pada persiapan perkawinan saya...

Jumpa lagi..



No comments:

Post a Comment