Jom Click Sini

jom click sini

Sunday, June 9, 2013

Review wedding 1:OP

Assalamualaikum....

Semua....sejak bergelar seorang isteri...dah lama tak update blog kesayangan saya...sibuk dengan pelbagai perkara...

Perjalanan hidup kami baru sahaja bermula....

Untuk op majlis perkawinan saya...

Nikah....majlis belah saya dan husban saya pilih Manjafoto...

Memang Kak ijah dan abang man memberi kerjasama yang baik sangat...

Al kisahnya...

Semasa deal dengan manjafoto...mula-mula majlis pernikahan saya memang pada hari sabtu pagi...

Tapi...

Mak mertua saya tukar pada hari jumaat...jadi semua kena tukarlah...

Kak ijah kata ok...Nasib baik...

Berkenanan tarikh ini banyak...majlis belah saya terpaksa diawalkan seminggu...dan pelbagai lagi...

3 hari sebelum nikah tiba-tiba mak mertua saya nak tukar tarikh nikah pada hari sabtu kerana hari jumaat ramai orang...

Alamak  macam mana dengan mekap...dengan op nya lagi....

Telefon manjafoto....

Dalam hati takut juga tak dapat...yelah nanti orang cakap main-main pulak...kejap tarikh ini...kejap tarikh itu...

Tapi Alhamdulillah feedback daripada manjafoto...Ok je...

Senang nak deal dengan manjafoto ini.. kak ijah seminggu sebelum nikah tanya betul ke tarikhnya...pukul berapa...memang baguslah..servisenya...datang awal...

Senang berurusan dengan kak ijah ini...orangnya memang periang....sporting sahaja...

ini link manjafoto...harganya memang murah untuk kedua-dua event...

Jom layan gambar daripada manjafoto..








Ini gambar yang paling saya suka...

Album saya mungkin siap dalam masa dua bulan atau tiga bulan....

suka semua gambar saya kerana saya sudah kurus..thanks herbalife...

No comments:

Post a Comment