Jom Click Sini

jom click sini

Friday, June 14, 2013

Review 3:Majlis bertandang

Assalamualaikum..

Had you had shake today?

Sedapnya...shake tropical fruit...minum sejuk-sejuk...

Alhamdulillah tadi sudah sampai sijil nikah...boleh lah pergi honeymoon hujung bulan ini...

Majlis bertandang...saya tak ada gambar majlis rumah saya...terpaksa tunggu Op untuk kasi soft copy.....jadi kebanyakkan majlis rumah suami gambar banyak lah...

Untuk majlis bertandang..bertempat di dewan komplex Tabung Haji di Kelana Jaya...

Semuanya di uruskan oleh family Incik suamilah...saya just pilih pelamin dan dewan sahaja...

Temanya moden...

Saya pilih baju peplum...seperti yang saya ingin....

Mula-mula cadang nak ambil dress tapi dah majlis rumah saya sudah pakai dress tak salah ambil baju peplum pulak...

Nasib baik incik suami muat bajunya...

seronok sangat apabila keluarga saya berkumpul...

Jom layan gambar...

Husban saya...

Adik beradik saya

Mak kelihatan cantik sangat

Keluarga belah saya...

Outdoor...

Harta yang paling bernilai ialah keluarga..


No comments:

Post a Comment