Jom Click Sini

jom click sini

Thursday, September 13, 2012

Jangan diingat yang selekeh itu tak ada duit

Salam..

Saya selalu pergi mana-mana saya selesa dengan sikap kasual saya...saya just pakai seluar sukan,baju dengan selipar...

Kadang-kadang sahaja,apabila jumpa kekawan,event syarikat..kenduri barulah saya berdandan...

Kadang-kadang terasa juga apabila dilayan lebih kurang sahaja apabila nak beli barang..saya beria-rialah nak beli..tapi disebabkan oleh penjualnya sikap acuh tak acuh...terus saya batalkan niat saya...ingat saya tak ada duit ke? memanglah saya just pakai pakai biasa tapi tak bermakna duit saya tak ada...

Saya pernah sekali pergi satu kedai...mula-mula saya pergi saya pakai pakaian biasa...memang penjual tak layanlah...tapi esoknya saya pergi siap offer inilah,itulah...sorry memang saya tak belilah...tak mesra pelanggan...

Style saya.kalo layanan  yang diberikan elok,memang berkali-kalilah saya pergi kedainya..tapi kalo tak bagus memang itulah kali pertama dan terakhir saya pergi...

Moral the story: Sebenarnya jurujual janganlah pandang sebelah mata sahaja..tak kiralah costumer itu pakai baju apa pun,layanlah dengan baik...janganlah double standard....


No comments:

Post a Comment