Jom Click Sini

jom click sini

Thursday, September 6, 2012

Selamat hari jadi ana

Salam...saya tak tahu ada ke orang baca blog saya..ini..

Esok genaplah saya berusia 25 tahun...

Pagi tadi telefon mak...

Ana esoq hari jadi Ana kan....

Mak wish dulu...

Memang setiap tahun mak akan wish sehari awal...

Mak nak jadi orang yang pernah wish..itu sebabnya mak wish dulu...

Kata-kata Mak..

Mak doakan ana semoga dipanjangkan jodoh dengan Encik Danial dan dipercepatkan jodohnya...

Mak doakan Ana semoga dimurahkan rezeki dan cepat dapat kerja baru..

Mak doakan Ana dipanjangan Umur dan berjaya dalam kerjaya...

Thank ibu kerana membesarkan Ana menjadi orang yang berguna...

Dah masuk umur 25 tahun...saya bersyukur kerana ALLAH berikan saya kesempatan untuk hidup di muka bumi Allah..

Saya bersyukur kerana ALLAH memberi saya keluarga yang bahagia...

Cukup bermakna bagi saya kerana Ibu ingat hari jaya saya...Thank mak...love u so much....




No comments:

Post a Comment