Jom Click Sini

jom click sini

Thursday, September 13, 2012

Jatuh hati pada diamond

Salam ramadan...

Dulu tak pernah pun terfikir dapat pakai cincin diamond..Syukur dapat juga merasa...diamond memanglah mahal..ramai yang bakal pengantin pilih cincin emas putih + diamond untuk batal air sembahyang semasa waktu nikah...tapi saya dah dapat satu diamond jadi masa nikah nanti nak gelang emas sahaja...cukuplah satu..

Memang cantik cincin yang batunya diamond,bersinar-sinar kilauannya..sebelum ini memang saya tak tahu apa itu diamond..yang saya tahu diamond beli memang mahal,tapi jual balik tak ada value..office mate saya yang ajar macam mana nak tengok diamond...malunya laki lebih tahu daripada perempuan...yelah saya tak pernah pun terfikir dapat pakai diamond...

Dia cakaplah...nak tengok diamond pakai kanta pembesar,kalo nampak arrow ataupun heart..maknanya diamond lah tu...saya cakap nampak-nampak.. betul ke cara ini?

Dia cakap kalo nak beli diamond yang cantik belilah dekat  degemdiamond, tapi yang ini memang mahal harganya..datuk-datuk bolehlah beli....tapi Habib jewel pun cantik diamondnya..

Diantara koleksi habib jewel..


P/s:Tak kiralah dapat diamond ke tak...yang pasti jangan sampai bakal suami terbeban sudah...




No comments:

Post a Comment