Jom Click Sini

jom click sini

Friday, September 14, 2012

Pindah rumah sewa

Salam

Dah hampir dua minggu saya pindah rumah sewa..hari ini tak ada kerja jadi buat blog sahaja...Janji Allah itu pasti..

Sebelum ini saya ada hilang motor...Allah  gantikan dengan motor yang baru...dan  Allah berikan saya rumah sewa yang baru...syukur sangat...

Memang dah lama saya nak cari rumah sewa yang baru...Entahlah rumah sewa yang dulu...mungkin saya tak serasi dengan pemiliknya...first time jumpa orang macam itu..tapi biarlah perkara dah berlaku,,,mungkin salah saya juga..


Rumah sewa baru saya ini...bos yang suruh tinggal sebabnya...tak mahu motor company hilang lagi...jangan fikir bukan-bukan ye...saya tinggal dengan 4 orang staff syarikat boslah..diorang semua bahagian sale dan marketing...

 Bersyukur saya..tak payah fikir nak bayar duit rumah sewa...seronok tinggal dekat Apartment ini...ada kolam renang..malam semalam pergi berenang...memang best..dah lah saya jenis yang pantang jumpa air...mesti rasa nak mandi...

Macam-macam kemudahan yang ada..ada gim...voga...badminton court...semuanya bos dah bayar...Tuah badan....tapi bos cakap...Kerja rajin-rajin ye..


Alamak itu yang malas nak dengar...


P/s:Percayalah sekiranya Allah berikan kita ujian ,dia sedang menduga kita....samada semalam ini adakah kita lalai untuk mengingatinya..munasabah diri kita...perbaiki diri kita..semoga hari ini lebih baik dari hari yang sebelumnya...





No comments:

Post a Comment