Jom Click Sini

jom click sini

Sunday, September 23, 2012

Pasar pagi Seksyen 13..Shah Alam

Salam

Semalam saya pergi pasar pagi seksyen 13,Shah Alam berdekatan Stadium Shah Alam...Lama sebenarnya tak pergi,Macam-macam ada...sayur-sayur memang lah murah..

Pasar pagi ini macam -macam ada dijual...pakaian...makanaan...sayur...ikan...ayam...daging...buah-buahan..dan macam-macam lagi...

Mula-mula cadang nak beli ikan tengiri nak  masak asam pedas...tapi tengok harga RM35 satu kilo...Mahalnya...tahun lepas baru RM22 satu kilo..nampak sangat dah lama tak pergi...Semalam beli ikan Mambonglah buat ASAM PEDAS...tak dapat ikan tengiri...

Saya suka masak..kalau stress saya masaklah itulah satunya sebab kenapa saya boleh jadi gemuk..dululah....tengok dekat side bar saya...saya dah letak senarai blog list untuk resepi masakan..Tahun depan nak kawin mestilah start kumpul resepi...yelah Incik Tunang suka makan...request daripada dia saya kena masak sendiri hari-hari...tak mahu makan luar....


No comments:

Post a Comment