Jom Click Sini

jom click sini

Thursday, December 20, 2012

Cara melayan cakap orang



Bersyukur dengan rezeki yang diberikan oleh ALLAH....

Semalam Incik tunang bagitahu ustaz dia mahu cuba produk herbalife...harga detail...bersyukur....

Dah lama Incik tunang start belajar agama balik...dia tengok perubahan incik tunang minggu demi minggu akhirnya terbuka hati untuk minum herbalife...

Orang yang berusaha pasti membuahkan hasil...

Incik tunang memang pandai berbisnes,alhamdulillah rezekinya tak pernah putus-putus...bersyukur sangat...sebenarnya terkagum dengan cara dia cari rezeki...ada je yang dia buat...saya pun sejak akhir-akhir ini mula ikut incik tunang...

Semalam sedang saya buat paper bag brown untuk majlis saya...tiba-tiba roomate saya cakap....

La liana ini semuanya nak jimat...ko beli paper bag orang yang jual goreng pisang itu kan...

Saya senyum sahaja...

Aaah...bukanya jimat...hati memang berkenanan dengan paper bag ini...dah lama...harga dia sama je dengan  bag yang bercorak-corak itu....

Apabila saya banyak DIY sendiri,orang berkata macam-macam..

Tapi saya fun apa dengan DIY sendiri,nampak macam masa saya di isi dengan sempurna...ada perkara yang saya buat...barulah nampak semangat nak kawin....

Setakat ini paper bag dah siap,bunga telur dah siap,bunga tangan dah siap...

Saya ada duit,tapi saya nak DIY sendiri...kerana Fun....ok...rasa seronok sangat...

 Sekarang cakap orang saya pekak kan telinga...malas layan...mak saya cakap" biar orang nak cakap apa..pekak kan telinga..nanti orang itu dah penat..dia senyap"

Tiba-tiba  bincang dengan kawan-kawan..yang minum pelbagai jenis produk untuk kurus...boleh pulak cakap saya tak nampak apa-apa perubahan...bagus lah itu...sebab dia tak pernah tengok saya gemuk...dah lama tak jumpa...maknanya saya dah dapat berat saya kembali...hehehe..

                           Pm saya untuk keterangan lanjut..herbalife..

                                    Liana-019-3722521
                                   Danial-013-3333402








No comments:

Post a Comment