Jom Click Sini

jom click sini

Monday, December 17, 2012

kurus sihat kah?


Hari sabtu kami ada buat mini roadshow dekat  taman seksyen 4 shah alam..penih dengan pasang-pasang yang baru berkawin buat outdoor...mata saya tetumpu pada pengantin dan mula berangan-angan..hahhaha

ok...seperti yang tahu herbalife bukannya ubat untuk kuruskan badan tetapi makanan nutrisi...

pelbagai gelagat orang yang kami lakukan body scan...

Body scan?

Body Scan ialah kita tahu 8 perkara tentang diri kita...

Kita akan tahu berapa banyak lemak tepu dan tak tepu di dalam badan kita...

Berapa kandungan air di dalam badan kita...

  Jisim tulang  badan kita....

Nak tahu pm lah saya...untuk menjaga kesihatan badan anda...

Kurus tak semestinya kita sihat tau...

kita hanya boleh buang lemak tak tepu melalui senaman dan minum air..

Tapi bagaimana viseral fat nak buang?

Melalui makanan nutrisi.....tanya saya untuk keterangan lanjut...

Ramai yang tidak mempunyai kesedaran ini...

Itulah jika kita lihat...orang yang muda pun ada kolestrol yang tinggi dan berpotensi untuk sakit lemah jantung...

Jangan tak percaya...

Tak percaya pergi lah lakukan pemeriksaan kesihatan di hospital 

Kebanyakan orang yang kami timbang viseralnya memang tinggi..kebanyakannya badan kurus-kurus...

Ramai orang yang berkira-kira untuk mengeluarkan duit demi menjaga kesihatan..

Saya bersyukur kerana dipertemukan dengan herbalife terlebih dahulu....

Saya bukan sahaja kurus tapi disamping juga dapat menjaga kesihatan saya...

Nak tahu macam mana nak buang viseral fat dan apa itu viseral fat? pmlah saya..


                   Liana-019-3722521
                   Danial-013-3333402

untuk trial bolehlah pm kami...

herbalife bukannya ubat-ubatan..tapi makanan nutrisi untuk badan...pm saya untuk body scan

No comments:

Post a Comment