Jom Click Sini

jom click sini

Thursday, December 20, 2012

Cinta antara engkau dengan daku



Hari ini sibuk ,semua turun padang....

Hari ini jiwang sikit...

Kadang-kadang kita selalu menolak sesuatu yang kita ragu tentangnya....

Cinta antara engkau dengan daku...

Insyallah lagi 5 bulan tinggal...saya bakal menjadi isteri kepada incik tunang...

Tanpa tak sedar cepat sangat masa yang berlalu....

Sudah 7 bulan,kami mengikat tali pertunangan......

Dugaan datang tiba dengan begitu banyak,kadang-kadang terasa saya mahu sahaja give up segalanya....

Tapi saya sentiasa berdoa pada tuhan...sekiranya dia adalah jodoh untuk saya...permudahkan urusan kami...

Dulu saya selalu menolak kehadiran dirinya dalam kehidupan saya...

Tapi dia tetap sabar dengan saya...

Dia seorang yang kelakar,yang sentiasa berada disisi saya...yang tak pernah jemu melayan karenah saya...

Ada kawan-kawan saya cakap dia selalu ikut kata-kata saya...kiranya saya queen kontrol,tapi hakikatnya..

Dia tak pernah ikut cakap saya..penat nak pujuk dia supaya setuju dengan idea saya...

Itulah yang sering menjadi pertengkaran kami....

Dia bukanlah sempurna mana...saya dah mula tahu kekurangan dia...sayalah pelengkap kekurangan dia...dan dia pelengkap kekurangan saya...

Dia yang sentiasa mengutamakan kedua orang tuanya...

Dia yang menjaga hati keluarga saya...

Ya Allah aku mohon Engkau permudahkanlah urusan kami...amin..




No comments:

Post a Comment