Jom Click Sini

jom click sini

Wednesday, December 5, 2012

Gaji tak naik- naik

Salam semua..

Semalam jumpa dengan downline saya...wa terkejut saya..badan dia semakin shaping...memang bebeza sangat...patutlah dia terus repeat order produk herbalife dengan saya..thanks kerana percayakan saya..hari ini budak ofis pulak ambil...walaupun just ambil teamix...tapi ada rezeki yang masuk...budak ofis jelous sebab saya semakin shaping sedangkan badan dia semakin naik....itu dia ambil..lelaki nak kurus..hehhee

Bersyukur dengan rezeki yang ada walaupun sikit...

Kembali tajuk utama...

Perbualan yang hangat antara budak rumah...sebab kitorang dibawah satu bos walaupun company nama lain-lain..

Budak rumah:Bos tak naik-naik lagi gaji aku...

Saya pun sebenarnya sudah letih menunggu kenaikan gaji daripada bos..kebiasaanya gaji tak naik banyak..naik just rm 100 atau around rm 500 sahaja...

Kadang-kadang saya rasa tak adil pun ada...apabila bos bagi gaji yang agak lumayan kepada staff sebangsa dengannya...

Kadang-kadang gaji yang tak masuk akal..orang yang tak reti berkerja bos bagi gaji yang agak lumayan...memang kebanyakan diorang tak puas hati...yelah mestilah dia nak tolong bangsa dia sendiri...betul tak?

Sekarang saya dah malas ambil tahu pasal gaji naik atau tak...

Yang pasti saya buat kerja saya penuh ikhlas..dan jujur..dan menimba  ilmu secukupnya...

Kerana saya yakin kerja yang ikhlas..one day pasti akan dapat...

                             Sesiapa yang ingin kurus ,menjaga kesihatan dan menambah pendapatan

                                             Pm-Liana- 019-3722521
                                             Pm-Danial-013-3333402

No comments:

Post a Comment