Jom Click Sini

jom click sini

Sunday, December 2, 2012

Timeline persiapan kawin

Salam semua...

Dah masuk bulan december sudah....lagi 6 bulan akan bergelar raja sehari....semoga segalanya dipermudahkan....bersyukur dengan rezeki yang diberikan...

Target yang perlu dicapai bulan ini,smoga Incik tunang berjaya ke next level bulan ini....dalam herbalife...Insyallah...Incik akan start berkerja dua minggu lagi..

Target yang perlu di capai dalam persiapan perkawinan bulan ini...

Hati gembira kerana berjaya hasilkan bunga tangan...jumpa nak letak manik sahaja...gam tembak hilang......

ingat lagi bunga tangan stokin yang saya nak haritu...macam ini..

                                                                Sumber google

Bunga senang nak buat,tapi nak cantumnya kena ada kesabaran yang tinggi..sesiapa yang malas nak DIY...bolehlah pergi blog diatas...saya pasti sesiapa yang tempah dekat beliau mesti berpuas hati...


 Minggu ini saya akan tempah baju nikah...apa dah tempah awal? yelah sebabnya nak beading lagi,nak itu lagi...jadi untuk dapat orang yang glamour mestilah tempah awal-awal..pilihan saya...tak takut ke badan naik nanti.. saya just masuk awal tempahan..tak kelam kabut...

                                                 http://www.facebook.com/zacks.zackhussin 

Dia ada buat promosi sekarang ini....apa lagi cepat serbu...saya kenal ini pun daripada kawan sekolah saya munnafendy...tengok gaun dia nikah pun cantik kan...nak tengok hasil kerja dia tengok lah fb dia...saya dah booking dah zack nak datang jumpa dia hujung minggu ini...minggu depan zack pergi bandung selama seminggu..jadi...kalau yang tarikhnya nak dekat...jangan tunggu lama-lama...nanti tak sempat

                                         cantik kan baju ini..ini hasil tangan zack collection

Hujung minggu ini juga,cadang nak settle kan cincin kawin Incik danial...dia dah request awal-awal...jadi saya pun tunaikan lah hajatnya....yang ini own money...sebagai hadiah..tapi bukan hadiah dia yang betul lagi...ada lagi hadiah untuk dia...

Tadi dah call.....

                                                http://anggunklasik.wordpress.com/

Baru saya tahu,owner dia tinggal dekat seksyen 7,shah alam...mesra pelanggan je owner dia....sesiapa yang tinggal jauh pun...dia ada ambil tempah cincin..dan akan pos penghantaran....harga bermula daripada.....tanyalah sendiri..sesiapa yang masih tercari cincin silver....boleh lah pm anggunklasik...

Cantik kan.. 

Jadi....semuanya base on my budget....saya letak kan target setiap bulan....supaya....saya tak terasa duit mengalir terlalu laju nanti...

Semoga segalanya dipermudahkan olehnya...cukuplah target untuk bulan ini.....bulan depan lain pulak targetnya....

                                            Ya ALLAH engkau buka lah pintu rezeki kami...
                                   Ya ALLAH engkau permudahkanlah urusan kami...amin...
 
 ok Sesiapa yang mahu tambah pendapatan dengan herbalife..tiada duit untuk kawin...tapi serius sahaja..pm lah kami

Danial-013-3333402
Liana-019-3722521
 
                                                      

No comments:

Post a Comment