Jom Click Sini

jom click sini

Thursday, August 2, 2012

Tudung and viel nikah

Salam Ramadan semua...

Tengok countdown majlis pernikahan saya,macam lambat lagi,yelah dalam lebih kurang 10 bulan lagi...tak pe lambat lagi...dulu saya lebih excited nak rancangan untuk majlis perkawinan ini ,tapi sekarang dah terbalik Encik Tunang yang lebih excited merancang

Ingat lagi perbualan 2 malam yang lepas...

Sayang-sayang bila sayang  free nak pergi kursus kawin?

Saya jawab bila-bila pun boleh...yelah hari sabtu saya kerja separuh hari sedangkan dia berkerja isnin hingga jumaat..jelous betul saya...

Saya tengah survey tempat untuk kursus kawin,any idea?

Bebalik cerita tentang tudung and viel nikah...semalam encik Tunang telefon,bakal mak mertua akan sponsor tudung nikah....beruntungnya saya...tapi saya tak dapat nak pilih...sedihnya...tapi saya kena terima dengan hati yang iklas,kira beruntung apa bakal mak mertua sponsor...

Sebenarnya saya dah survey tudung nikah,saya nak yang macam ini


Nampak ringkas,lepas majlis boleh guna pergi jalan.

Kedainya klik sebelah "radiusite"

Saya cadang tak mahu guna veil,bagi saya tudung ini sesuai,baju saya memang warna putih,tetapi nak juga tudung warna pink,sebabnya saya kalo pakai tudung warna putih nampak gelap...tapi masuk ke pink dengan putih?



Manalah tahu bakal mak mertua saya terbaca blog ini...ada keq baca?...Harap-harap dapat tudung macam ini...dah lama dah survey...^_^








2 comments:

  1. wah..untung tauu kalo mak mentua beli..
    lg untung mak mentua baca....

    makkk..saya mahu iniiiiiii...hahhaha

    ReplyDelete
  2. minta2 la mak mertua baca...heheheh

    ReplyDelete