Jom Click Sini

jom click sini

Tuesday, August 14, 2012

Menjana Pendapatan melalui blog

Salam Ramadan...

Sejak hampir sebulan bepuasa,asyik-asyik saya bebloging...yelah kerja tak ada,sebelum puasa memang sibuk bekerja...mungkin bos nak bagi rehat waktu bulan puasa ni kot .

Jom "Klik sini"

Tolong saya menjana dapat duit poket menjelang hari raya...

Salah satu cara menambah duit poket menjelang raya ini melalui klik link ini "churpchurp.com"

Mesti ramai yang sudah tahu pasal chrupchrup tapi yelah saya baru sahaja bebloging jadi tak tahulah apa itu churpchurp...apa bendanya itu...

Chrup-chrup ini merupakan iklan secara online melalui blog,facebook,twitter,dan lain-lain,yang membezakannya cuma chrup-chrup ini kita boleh memilih campaign yang mana kita boleh iklankan...

Nak tahu tutorial dan tip-tip chrup-chrup tekan link sini ""tip-tip chrup"

Saya pun baru tahu dari pada blogger lyssa,memang saya suka baca tip-tip dari blogger lyssa...macam macam ada..tutorial dia memang padat dan lengkap..tak percaya pergi blog beliau "lyssasecret.com"

Apa lagi jomlah join "churpchurp.com"



No comments:

Post a Comment