Jom Click Sini

jom click sini

Wednesday, August 29, 2012

Herba life lagi

Pagi ini sibuk sikit...dengan meetingnya...rindu pulak dekat mak pulak...

Hari ini nak cerita tentang kuruskan badan....hari ini masuk hari yang keempat saya menggunakkan product herba-life...saya baru start minum shake hari isnin...walaupun beli dua minggu yang lepas...memang rasa kenyang minum shake....

Jadual pemakanan saya,yelah nak kurus ini ,takut nanti tak ada size....kakak saya menyakat saya

Pagi

Minum shake perisa coklat
Tea mix
Aloe Vera

Tengah Hari

Nasi Putih
Ayam@ Ikan
Sayur

Malam

Minum Shake perisa coklat
Buah-buahan


Inilah rutin makanan saya...pagi dan malam tak perlu fikir nak makan apa....saya dah jatuh hati dengan shake...

Shake ini ada macam-macam perisa,perisa stawberi,vanila,coklat, dan lain-lain...tak jemu nak minum

Nak bercerita tentang herba life ini memang banyak..

Saya dah cuba banyak cara untuk kurus,tapi tak kurus-kurus juga...yang paling seksanya saya pernah guna krim panas pelangsingan badan..

Dulu saya nak kurus,saya pakailah krim pelangsingan badan jenama xxx...memang panas...badan saya jadi merah-merah...esoknya saya demam...alik-alik saya search internet jenama xxx yang selalu keluar majalah ini ada bahan kimia terlarang....alik-alik kena marah dengan encik tunang...seksa diri je...panas kirim tu..taubat nak guna lagi..cerita betul ini bukan rekaan...

Saya pilih herba life akhirnya

Herba life cara yang selamat...walaupun adik ipar saya cakap...product ini untuk gemukkan badan...betullah product ini,nak kurus pun boleh nak gemuk pun boleh itu pentingnya  herba life ini ada coach...coach inilah yang akan pantau kita...

Saya tak timbang lagi berat badan...tunggu dulu....sebulan lepas ini baru timbang...

Minggu ini saya nak pergi dengar ceramah herba life lagi...seronok hadirkan diri dalam event anjuran herba life...memang seronok...nak join? bagitahu saya....

untuk sebarang pertanyaan...boleh hubungi danial fitri



No comments:

Post a Comment