Jom Click Sini

jom click sini

Monday, August 13, 2012

"Giveaway Chantek by As"


 Salam Ramadan semua...

Hari ini saya nak join GA lagi,tak salah mencuba nasib walaupun sering kecundang..manalah tahu rezeki saya kali ini...

Kali ini join Giveaway Chantek by As.

As akan melansungkan perkawinan bulan 9 tahun ini,saya ucapakan in advance "SELAMAT PENGANTIN BARU",semoga perjalanan majlis berjalan dengan lancar...amin

Bebalik cerita tengan GA by As,macam mana nak join GA ini?

Jom tengok syarat-syaratnya:

Syarat-syarat Contest
- Follow blog Chantek by As
- Like page Chantek by As
- Buat 1 entry bertajuk "Giveaway Chantek by As" dan letak 1 gambar Veil/ Tudung/ Shawl nikah yang menjadi pilihan.
- Melangsungkan majlis pada tahun 2013
- Tinggalkan link entry tersebut di kotak komen di bawah.
- Hanya 4 pemenang sahaja akan dipilih.
- Tarikh tutup 01/09/2012

Masih sempat lagi saya join GA ini,sebab tarikh tutupnya 1-9/2012...

Syarat pun dah tengok,apa kata kita tengok hadiah dia pulak,


Hadiah yang bakal menanti korang adalah...

Tempat Pertama
Veil/Tudung/ Shawl

Tempat Kedua
Veil/ Tudung/ Shawl

Tempat Ketiga
Tudung Nikah

Tempat Keempat
Shawl Nikah


Pemenang akan dipilih berdasarkan undian yang akan dibuat. untuk pemenang tempat pertama dan kedua, pemenang boleh memilih salah satu sahaja.Terima Kasih.


 viel yang menjadi idaman  saya ialah 

Memang saya suka sangat-sangat viel macam ini,sekali dengan shawl,



Nak cerita cikit pasal Chantek by As

As ada menyediakan perkhidmatan menjahit manik dan custom made veil,B2B yang masih tercari-cari veil bolehlah hubungi Chantek by As


Ini merupakan hasil tangan As " ambil dari FB Chantek by As"

Veil

 Cantik hasil tangan AS

 Ini jahitan manik pada baju nikah

Doa-doa saya berjaya kali ini..



 










1 comment: