Jom Click Sini

jom click sini

Saturday, October 20, 2012

Kursus Pra perkawinan part 1

Salam semua,

Hari ini hari pertama pergi kursus pra perkawinan,esok ada sehari lagi kalau tak pergi memang sia-sia sahaja pergi hari ini..

Enteri sebelum ini saya ada menceritakan saya nak pergi kursus kawin di Bangunan Sultan Idris Shah,nak alamatnya boleh sahaja masuk laman webnya.kursus-pra-perkawinan-area-selanggor
Berurusan dengan mereka memang senang,nak tukar tarikh kursus pun senang,memang service yang elok.

Banyak ilmu yang saya dapat hari ini,memang pun  patut pun diwajibkan mengambil kursus pra perkawinan ini.

Siapa yang nak kawin pergi cepat kursus perkawinan,nanti tak boleh kawin.

Service makanan memang ok,saya hanya makan tengah hari sahaja tadi..

Ingat pesanan jangan duduk berdua-duaan semasa kursus dijalankan,duduk asing-asing ok

Ada peserta tanya u diet ye tak makan pagi?lihat saya tak makan pagi,yelah kursus ini ada provide makan pagi,tengah hari dan petang,jadi jangan risau pasal makanan.

Saya jawab:Saya dah makanlah pagi tadi di rumah,saya minum shake sahaja..

Kalau sebelum ini,kalau saya pergi mana-mana kursus memang saya asyik nak makan sahaja,yelah,kalau lewat makan sikit saya mesti perut masuk angin dan esoknya saya kena makan dua kali ganda..

Alhamdullillah sejak minum shake ini,perut saya tak meragam lagi,rasa kenyang sampai tengah hari,tanya saya bagaimana nak shake jadi kenyang.Change my life herbalife

Bersyukur dipertemukan dengan produk ini,sepanjang kursus berlangsung saya lebih bertenaga dan tak mengantuk.

Asyik-asyik herbalife je..

Sesiapa yang mahu naik,kurus dan maintain berat badan bolehlah pm saya.dan tengok blogspot saya dan Incik tunang  dekat side bar disebelah..

p/s:sorry dah macam bukan entri kursus pra perkawinan lah pulak,tak apa.esok saya update keseluruhan majlis






No comments:

Post a Comment