Jom Click Sini

jom click sini

Thursday, October 11, 2012

Rubber stamp saya dah siap

Salam semua...

Dah lama sebenarnya saya nak rubber stamp untuk wedding saya...lama juga mencari..last kali saya give up..tapi mujurlah ada seorang b2b post yang dia buat rubber stamp..jadi dapat juga saya buat rubber stamp...nak tahu saya nak buat apa dengan rubber stamp ini? tunggu nanti lepas wedding saya review...

Saya buat rubber stamp ini di

Alamatnya

Imej Lestaru Kreatif sdn bhd..
14-a,1 Floor,Jalan Bunga Tanjung 2/16,Seksyen 2,40000 Shah Alam.
No tel:03-55102290

Service dia pun ok...cepat prosesnya... saya hantar hari sabtu..hari rabu dah siap..tapi saya tak ambil kerana masa tak ada..

Tengok cikit-cikit je dulu rubber stamp saya..

Save bajet saya...

Baru saya perasaan dalam nama danial ada nama liana...semoga segalanya dipermudahkan..amin..


3 comments:

  1. Salam, berapa hrga rubber stamp awak buat ni?

    ReplyDelete
  2. salam, berapa hrga rubber stamp yg awk buat ni?

    ReplyDelete
  3. dalam rm16.00kalau tak silap...dah lupa

    ReplyDelete