Jom Click Sini

jom click sini

Wednesday, October 31, 2012

Make up atau tidak make up

Salam semua,

Semalam dalam perjalanan pergi event herbalife ..

Saya:Abang sayang dah lama tak make up,cantik tak sayang?

Incik tunang:Sebenarnya abang lebih suka sayang tak make up,sejak guna herbalife ini nampak lain sikit,tak   payahlah make up

Saya:Mana boleh nanti abang lari kalau sayang tak make up.

Incik tunang:Nanti satu dulang hantaran,abang bagi produk luaran herbalifelah..mahal kot harganya daripada produk yang sayang guna sekarang.

Saya: Tak mahulah..tak kan kawin pun herbalife juga.

Bagus juga produk luaran herbalife,haritu nampak kak suzie punya rambut cantiknya...dia guna shampoo herbalife.

Ayah saya kata kita kena berusaha,Insyallah dengan Izin daripadaNYA baru sesuatu itu terjadi...

Saya amalkan produk herbalife lengkap F1,F3,Teamix dan Aloe vera..Memang masalah kesihatan saya seperti resedung dah beransur pulih,memang bersyukur sangat,banyak lah yang berubah..kulit saya bertambah licin.Sekarang ambil Omega tiga.

Herbalife bukannya untuk kuruskan badan tapi lebih menjaga kesihatan,orang cakap lah boleh kurus pun tanpa ambil herbalife,terpulang...tapi saya nampak lebih bertenaga,sihat,kulit tambah cantik dengan herbalife.

Nak nampak kesannya ambil full set,barulah nampak perubahannya...Mahal? terpulang,ikut kemampuan masing-masing herbalife salah satu cara..sebab saya dah save my money untuk sarapan,makan malam,kecantikan dalaman..

Semuanya dengan Izin Allah,berdoalah kepada nya,kita sebagai hamba perlu berusaha..

Terkagum tengok Incik Tunang berlumba-lumba turun berat badan secara serius dengan saya,dulu gemuk tak hensem sangat..tapi sekarang hensem lah sikit..

p/s: nanti tak ada pulak yang baca blog saya...herbalife..herbalife...


No comments:

Post a Comment