Jom Click Sini

jom click sini

Saturday, November 10, 2012

Cadar pengantin

Salam semua..

Hati gembira kerana  hajat dihati kesampaian..Thank Incik tunang semoga dimurahkan rezeki..dan maju dalam business herbalife amin...

Tadi pergi sogo,nak dekat pukul 6.00 petang baru sampai...pergi kedai bunga reben,beli kain net untuk bunga telur..tinggal pasangkan net sahaja..lepas itu siap bunga telur saya selepas berhempas pulas siapkan dalam masa 4 bulan,buat on off sahaja...tengok hasilnya tersenyum..tanda kepuasan..save dalam rm100.00..simple tapi cantik...perasaan puji diri sendiri..tadi beli lagi stokin untuk buat bunga tangan masa akad nikah..sebab haritu tengok bunga tangan stokin cantik sangat..jadi nak cubalah...

Tema utama kuning,sebab saya tahu incik tunang dah lama nak warna kuning..jadi untuk mengambil hatinya...tema utama kuning...

Cerita balik pasal cadar pengantin,sogo sekarang tengah sale..beli tadi total lost rm300++,tapi memang puas hati,apa yang dihajat dapat..thank Incik tunang kerana memahami saya..kitorang akan guna cadar ini lepas berkawin nanti,jadi saya ambil yang selesa...pilihan tentulah cotton...memang cantik...di mata kami...janji apa yang kami rasa cantik kami beli..

Bercerita tentang sogo tadi,jalan-jalan..first jumpalah cadar yang diminati..tapi layanan kurang memuaskan,ingat kami tak ada duit kot...saya biasalah simple je...

Survey punya survey jumpalah jenama Winniy ,memang berkenanan dengan warna kuning ini,tapi Incik tunang cakap kusam sikit..jadi saya ambil lah warna lain,warna rahsia..layanan dia memang ok,dia bercakap bagus..tak nampak macam kami ini tak ada duit..kerana layanan yang baik jadi kami ambil lah..memang dapat apa yang di hajati..

Mungkin harga dia mahal,campur comforter,tapi yelah untuk keselesaan...perkara yang saya pentingkan bilik tidor...jadi untuk keselesaan kami beli apa yang dihajati..memang tersenyum saya...lagi pun saya akan guna lepas kami kawin...save lagi duit...

Esok jalan lagi...pejam celik pejam celik lagi enam bulan,tak lama je lagi...jadi buat persiapan sikit demi sikit lama-lama jadi bukit...
  

p/s:Jangan nilai orang melalui pakaian...ok..kan dah melepas satu customer...



No comments:

Post a Comment