Jom Click Sini

jom click sini

Thursday, November 29, 2012

Kenapa saya jarang update progress kawin

Sesiapa baca blog saya tentu bosan...tak lain herbalife...dah kalau perasaan saya jarang update progress kawin saya...

Tahu kenapa?

Incik Tunang selalu baca blog saya....

Lagi satu,saya dah malas nak stress dia pasal cerita kawin....

Yelah orang laki ini semakin hari nak dekat ,semakin stress...

Stress pasal duit,tanggungjawab...macam-macam lah...nervous...

Nanti lain pulak jadinya..

Jadi buat selamba je....

Tak lah selalu excited nak kawin sangat(Pada hal memang excited nak kawin)

Nanti dia tanya baru jawab..tak tanya buat bodoh je...

Jangan bagi dia stress-stress...

Tapi progress tetap jalan lah...

Ya Allah engkau permudahkan lah urusan kami menuju jalan yang diredoi oleh mu..Amin...

No comments:

Post a Comment