Jom Click Sini

jom click sini

Monday, November 5, 2012

Cabaran Incik Tunang

salam semua....

Cabaran Incik Tunang,nak saya kurus...yelah...saya dah lama pujuk dia nak pakai baju warna kegemaran saya masa majlis berkawin nanti,warna yang dia tak gemar..

Akhirnya dia buat cabaran  kalau saya berjaya turun berat badan saya sampai  ke berat ideal saya dapat pakai baju yang saya nak...

Tempoh tamatnya hujung tahun ini...saya dah berjaya turun 6 kilo...buat masa ini saya ambil program maintain berat badan...ambil shake hanya 1kali,selama sebulan yang lepas...kerana banyak sangat jemputan makan...stay tak naik berat badan saya..kalau dulu sebelum herbalife  mesti naik..

Lagi empat kilo untuk capai berat ideal...saya yakin boleh turun empat kilo...esok start balik program diet saya...

Doakan saya dapat turun lagi 4 kilo...amin..





No comments:

Post a Comment