Jom Click Sini

jom click sini

Tuesday, November 6, 2012

Ubi keledek

Salam semua.

Hujan sepanjang minggu ini..dapat ubi keledek goreng panas-panas sedapnya...

Teringat ubi keledek,teringat ABAH...

Selalunya kalau kitorang nak balik mesti abah belikan makanan kegemaran kitorang...

Macam saya abah belikan ubi keledek dengan labu...sebabnya saya suka makan..kalau cakap la abah dah lama tak makan gulai labu..cepat-cepat dia pergi beli..betapa sayang dia dekat anak dia..

Kalau kak ani balik je abah pergilah cari mangga muda..kalau kak ani tak balik ABAH mesti cakap ini mangga muda ini kak ani suka makan ini...lepas itu dia termenung...jelous abah sayang kak ani lebih...tapi abah sayang semua anaknya cuma kita sahaja yang tak perasaan..

Saya cerita ini bukannya..la macam ko sorang sahaja yang ada ABAH,bukan...saya bercerita supaya semua orang sayang abah dia semasa ABAH dia masih lagi hidup...

Tak ada orang dapat ganti tempat abah,abah yang kelakar..yang ambil berat setiap anak-anaknya..kekasih boleh dicari tapi ABAH?

Saya sendiri cakap dengan Incik tunang tak ada orang dapat layan saya dengan baik  kecuali family saya...

Insyallah incik tunang pun akan layan saya dengan baik

Love my family



No comments:

Post a Comment